about-image

“Söyleyebileceklerinin en iyisi bu mu?”

Zoraki Kral filminde dil terapisti ve iletişim uzmanı Lionel Logue, böyle söyler krala. Kurumlara ve markalara iletişim ve deneyim projelerinde en yaratıcı ve yenilikçi desteği vermeyi amaçlayan -logue, adını bu hikayenin kahramanından aldı.


Ezberden uzaklaşmak istiyoruz.
Çalışan mutluluğuna olumlu etki edecek işler tasarlıyoruz.
Sıra dışı fikirlerle geliştirilmiş etkinlikler düzenliyoruz.
Şeffaf ve sürdürülebilir projeler peşindeyiz.
Marka itibarını artıracak ve odağında mutluluk olacak çalışmalarda yanınızdayız.

12

GIG çalışanı
destekliyoruz

4

farklı start-up’ın geliştirdiği
sistemleri kullanıyoruz

9

canlı fikirler üretmek için
var gücümüzle çalışıyoruz

5

ilkemizden
ödün vermiyoruz

blog-post

Feryal Kalafatoğlu

İletişim insanı, hikaye anlatıcısı, kitap yazarı. GSÜ İletişim Fakültesi’ni bitirdi. Kısa bir televizyonculuk deneyiminden sonra kurumsal firmalarda işveren markası, iç iletişim, kültür, çeşitlilik alanlarında yöneticilik yaptı ve sayısız projeye imza attı. 14 yıllık kurumsal hayatın ardından, şimdi, -logue ile beraber, kurumların ve kişilerin hikayelerini anlatmak ve iletişim becerilerini daha ileriye taşımak için çalışıyor.



blog-post

Zeki Bozkurt

Organizatör, tasarımcı, maker, müzisyen. Marmara Üniversitesi İng. İşletme (Pazarlama) son sınıftayken deneyim pazarlamasıyla tanıştı. O gün bugündür bu işi yapıyor. 4 yıllık ajans tecrübesinden sonra 11 yıl kurumsal firmalarda pazarlama iletişimi ve etkinlik satın alması yaptı. Kiteboard turnuvasından devasa toplantılara kadar her türlü etkinliği düzenledi. Şimdi –logue’da harika etkinlik fikirleri üretiyor, alışılmışın dışında işler peşinde.